کاوشگر

  • ۰
  • ۰


۲۰
فروردین

برتری‌های تقویم هجری شمسی بر دیگر تقویم‌ها
کد خبر: ۳۸۶۴۵۳
تاریخ انتشار: ۲۳ اسفند ۱۳۹۲ - ۰۳:۰۳ - 14 March 2014
مبنای آغاز سال در تقویم هجری شمسی روزی است که طول روز و شب با هم برابر می‌شود. این روز را اعتدال بهاری می‌نامند. هر سال دو بار طول روز و شب برابر می‌شود: یکی اول بهار و دیگری اول پاییز. مصریان، روز اول پاییز را آغاز سال شمسی در نظر گرفته بودند، ولی امروزه روز اعتدال بهاری ابتدای سال دانسته می‌شود.

  • admin

دانشمندان فرانسوی روش جدیدی برای انحراف قدرت تخریبی زلزله کشف کردندگروهی از دانشمندان فرانسوی، روش جدیدی برای مقابله با زلزله و آثار مخرب آن پیدا کرده‌اند. آنها می‌خواهند با روش جدیدی، سپر دفاعی در برابر زلزله بسازند و نقاط مسکونی مثل شهرها را از گزند این واقعه‌ی طبیعی مصون نگه دارند. در ادامه‌ی مطلب روش جالبی که آنها به آزمایش آن پرداخته‌اند را معرفی می‌کنیم. با ما باشید.

  • admin

ساخت عینک سه بعدی

۲۰
فروردین

حتما برای شما پیش آمده که می خواستید یک عکس سه بعدی در کامپیوتر خود مشاهده کنید و نیاز به عینک سه بعدی داشته اید ولی نتوانسته اید آن را خریداری بکنید.در این آموزش سعی شده که به بهترین روش ما بتوانیم ساخت عینک سه بعدی یا همون"anaglyph" را به شما آموزش بدهیم.عده ای بدون داشتن اطلاعات دست به ساختن ان و حتی آموزش ساختن آن کرده اند که باعث ضعیف شدن چشم برخی ها شده.من برای بدست آوردن این مراحل که در ادامه با آن مواجه میشوید تلاش های بسیار کردم و بعد از دیدن و خواندن حدود 10 مطلب در مورد ساخت عینک سه بعدی به این نتایج رسیده ام.

(قابل توجه است که این مقاله،رتبه برتر گوگل را دارا می باشد)

  • admin

مایکروسافت رسماً به پشتیبانی از ویندوز ایکس‌پی پایان دادمایکروسافت براساس برنامه‌های خود، پشتیبانی از ویندوز ایکس‌پی را رسما به پایان برد. با در دسترس قرار‌دادن بروزرسانی ویندوز 8.1 ویندوز ایکس‌پی از لیست پشتیبانی مایکروسافت رخت بسته و این کمپانی، مونس 12 ساله‌ی شماری از کاربران مخصوصاً در کشورمان را از لیست پشتیبانی خود کنار گذاشت.

  • ۹۵/۰۴/۰۶
  • مسعود رضائیان

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی